What if you left me ?

Jag saknar Fredrik jättemycket. Det känns konstigt att varje kväll gå och lägga sig i en säng där inte han ligger bredvid. Det känns konstigt att alltid vakna upp utan att höra honom prata i sömnen. Det är till och med tråkigt att inte få väcka honom genom att skrika från andra sidan huset och höra honom stöna och stånka för att han inte vill.
Ja, jag saknar honom verkligen. Tacka vet jag dagens teknologi och min iPhone. Jag kan i alla fall höra hans röst, vilket får mig på mycket bättre humör!
  På fredag träffas vi igen, och då blir det helgen tillsammans. På söndag har vi vår månadsdag - ett halvår tillsammans. Det känns underbart.



En utav de första bilderna jag tog på Fredrik, från vår lilla roadtrip till Böda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0