Uppdatering från Kanarieöarna!

Första uppdateringen från Kanarieöarna kommer nu. Vi har varit här i tre dagar och det är helt underbart! Solen skiner, det är varmt, vattnet är inte allt för varmt men man kan i alla fall bada...
I fredags kom vi hit vid åtta-tiden efter en lång resa från Alvesta till Malmö, sedan Sturup till Lanzarote, Lanzarote flygplats till hamnen på andra sidan ön och så färja över till Corralejo. Vi var ute på kvällen, gick till Flicks, Jukebox och Underground. Efter flera shots och vin följde till och med mamma och pappa med över till Mafasca där det blev ännu mer dricka. Hemma igen vid fem och en minibakfylla på lördagen. Riktigt skoj!
Igår var det bara sol och lite shopping. Fredrik har fått en tatuering av mig i julklapp, så vi var nere och bokade tid. Lillebror bokade också till en. Jag köpte en ny plånbok och Fredrik köpte ett par flippisar. På kvällen åt vi på Gibson's och var sedan i säng redan vid tolv.
I morse var jag, mamma och pappa på hantverksmarknaden inne på Campanario. Mycket mysigt ! Jag införskaffade mig tre handgjorda örhängen. Resen av dagen spenderades vid poolen och nu sitter jag här. Vi ska äta inne hos mor och far ikväll, kyckling & potatissoppa! Kvällen bjuder på utgång till en Cocktailbar nere vid hamnen - Café Blanco, tillsammans med Fredrik & lillebror. Vi får se när sängen bjuder på sovatime!
Bilder kommer när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0