True friendship never dies .

Brrrr, vad det är kallt. Jag tycker allt att det här vidriga vädret borde dra sig mot Antarktis där det behövs. De snackar om den globala uppvärmningen, men med den här vargavintern undrar man om det inte bara är båg.
  Nu har jag kommit hem, i vilket fall som helst. Efter en rätt så lyckad körlektion i det hala väglaget och faktiskt lyckade backar runt hörn tog jag en sväng i Växjö och kikade. Jag träffade en tjej på körskolan innan lektionen började och mötte henne inne på Wayne's igen, så vi tog en kaffe tillsammans och pratade lite. Det är alltid roligt med nya kontakter och att man träffar dem på ett sådant sätt är ännu roligare! Nu har vi bytt nummer och planerar att ses igen.
  Efter fikat tog jag bussen tillbaka till Alvesta och tog mig bort till Bryggan där mormor bor för tillfället. Vi fortsatte med mitt projekt och jag har fått tillräckligt med "information" för att sätta igång nu. Det ska bli så himla roligt!

Vid sju mötte jag upp Paula utanför Spåren och vi tog en öl tillsammans. Vi gick i samma klass när jag bodde här i Alvesta och vi har nog inte träffats på säkert två eller tre år. Vi pratade massor av gamla minnen, hur vi hade haft det och vad vi hade för planer framåt. Himla mysigt måste jag säga! Hon är nog ett exempel på att riktig vänskap aldrig dör!



Paula ville tyvärr vara anonym, men Corona'n kom med på bild!

Kommentarer
Postat av: Paula

Hade det också super trevligt!!! ^^

Är verkligen glad över att vi kunde ses igen, och som jag sa innan. När du är i Alvesta kan du alltid ringa mig, ifall du vill ha sällskap =)

2010-01-27 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0