The angels sang a whiskeylullaby ..

En bra låt, för övrigt. Whiskey Lullaby med Brad Paisley, värd att lyssna på!
Nu har jag rättat klart alla proven från Hästfysion som blev klar med sin utbildning för två veckor sedan! Alla elever blev godkända, otroligt stolt blir man. Det visar ju bara att de har riktigt bra lärare!
Tyvärr hann jag inte med att bli medlem på hemsidan ikväll utan får göra det imorgon och sätta igång med nyhetsbreven till eleverna i helgen. Det är mycket att göra nu, om jag inräknar körkortet och jobbet inför poolbaren med det. Dock är det riktigt roligt att ha många järn i elden, eller många bollar i luften - hur man nu säger?

Imorgonbitti ska jag packa min väska för att pysa vidare till Jönköping över helgen tillsammans med sambon min. Hans kompisar har kommit hem från Karibien efter att ha jobbat där i några månader och han ville över och träffa dem. Så, efter en lunch hos farmor vid halv ett hämtar Fredrik upp mig och vi styr kosan mot hans hemstad! Datorn följer med så bloggen kommer uppdateras därifrån!
Nattiruffs & Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0