Sen matlagning!

Jag står vid spisen och gör kålsoppa samtidigt disneymusik dunkar ut ur högtalarna från datorn. Jag skrålar som en galning till Snövit och de sju dvärgarna! Mysigt  (:
Håller på att laga den där kålsoppan man ska äta på en diet under en vecka. Ska se om jag lyckas gå ner de kilo som de säger att man kommer gå ner. Krävs träning också såklart, så det är ett helvete att jag är så förkyld nu. Jag och Fredrik får gå ut och gå istället!



Ingridienser;
- Tre morötter
- Tre gula lökar
- En röd paprika
- En fjärdedels kålhuvud
- Två tärningar grönsaksbuljong
- En påse pulverlöksoppa
- Vitlök
- Krossade tomater
- Vatten
- Kryddor



Såhär ser det ut när man skär gullök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0