I'm leaving , yes I'm leaving.

Imorgon flyr jag min kos till Växjö för att ta mitt körkort. Det känns så himla bra att få det klart snabbt istället för att vänta allt för länge, inte sant? Underbart.
  Så, jag har planerat min packning med kläder, skor, väskor, päls, jackor och badrumsartiklar. Hujedamej vad massa saker man ska släpa på. Dock skulle jag nog inte klara mig utan allt! Nagellacken till exempel? Och min hårfön? Nej.. Det funkar inte utan dem! I vilket fall som helst, packningen är för två veckor och jag tycker att det var ovanligt lite för att vara mig.
  Jag har packat ner åtta klänningar, ett par jeans, fyra tröjor, underkläder, necessär fylld med smink, nagelprylar, hårprodukter och hudvårdsprodukter, körkortsboken, skönhetsbibeln, två andra böcker, ett par högklackade, ett par låga skor, en päls, stor kofta, en partyväska (om det blir utgång i helgen), block & pennor, en extra handväska (om jag vill byta till outfits), passet, tre parfymer, mina paljettleggings m.m. Dessutom ska min gitarr med! Allting packas i min Louis Vuitton-bag & så har jag självklart Chanelväskan med också. Hoho, stackars morfar kommer dö när han ser mig. Han kommer säkert skicka mig till närmsta hotell istället!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0