Godmorgon...

...eller ska jag säga god middag ?
Vi har precis stigit upp ur sängen, jag & Fredrik. Visst är det helt underbart med sovmorgon? Vi vaknade egentligen klockan tio av att katterna rusade runt i sängen och ville ut. Dock låg vi kvar och drog oss tills nu. Myspys!

Fredrik ska åka & handla nu, och jag ska börja städa i ordning i huset. Ni vill inte se hur hemskt det ser ut, en ordentlig städrajd behövs verkligen. Suck! Jag får helt enkelt koppla in datorn till stereon och lyssna på döhög musik med Spotify. Det brukar underlätta med musik, absolut!
Jag får tänka på att vi ska ut och röja Kalmar lagligt för första gången ikväll. Trend & Palace blir det. Palace har för övrigt halva priset hela kvällen, så där är en självklarhet att man ska vara. Hujedamej!

Ni får en morgonbild. Hade upptuperat hår igår när vi åkte till mormor och morfar, så min morgonfrilla är den snyggaste jag någonsin haft. Haha!
Ciao ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0