Godmorgon i kylan!

Här är det verkligen kallt, femton minus! Morfar väckte mig idag vid nio och söt som han är var frukosten redan framme. Te & kokt ägg med salt & kaviar, mums! Vi åt och pratade lite om släkten, vartifrån utseendet kommer och vilka som är lika vilka. Lite småmysigt att vara här, måste jag säga. Det var nog femtio år sen jag "sov över" hos mormor och morfar. Illa nog bor ju inte mormor här längre, men jag får träffa henne varenda dag!

Nu sitter jag i mitt lilla sovrum för de här två veckorna kikar lite på datorn. Morfar sa att jag måste hämta mig efter maten, annars kommer jag inte kunna köra bil ordentligt på körskolan sen, haha. Söta jäklar morfar har ockuperat toaletten för att borsta tänderna, tvätta ansiktet och smörja in det. Han är nästan värre än jag! Myspys är han.




Jag i mormors superduperballa läsglasögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0