Godkväll i kylan.

Jag sitter i vår supersköna fåtölj och kikar lite på internet. Har varit i Alvesta idag tillsammans med min mamma & hälsat på mormor, morfar och farmor.
Vi var på ålderdomshemmet där mormor är och fikade, pratade om allt mellan himmel och jord och jag startade igång mitt projekt som ska komma helt till skott nästa vecka. Det är så himla roligt att träffa mormor och morfar. Det känns alltid så uppskattat och man inser verkligen hur mycket man saknar dem när man inte är nära dem.
Hemma hos farmor fick vi supergod kyckling med kokta grönsaker, fräsch sallad och kiwiskivor. Farmor och mina föräldrar ska till Spanien den 8 februari så farmor pratade på om resan, planerade vad hon skulle packa och visade oss vad hon hade shoppat inför resan. Hon är lite som jag, vilket är lite smått kul. Mysigt (:

På måndag åker jag tillbaka till Alvesta för att stanna där i två veckor. Jag ska bo hos morfar medan jag går min intensivkurs till körkortet, så inom tre veckor har jag körkort och får köra helt själv. Det ska bli så himla spännande, hujedamej!

Imorgon blir det utgång för första gången (lagligt). Haha! Jag, Fredrik och Danne ska till Palace. Det är halva priset hela kvällen. Tummen upp för det!

Nu ska jag gå och lägga mig. Det blir städning och förberedelser inför Poolbaren och sommaren 10 innan förfesten kör igång. Underbart!
Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0