Bilder från min iPhone.

Sitter och jobbar just nu. Provvakt till sexton elever som gör sin slut-tenta på Hästfysion! Tänkte passa på att lägga upp lite bilder från min iPhone innan jag sätter igång med SFKM-kontakterna. Bilder från kameran (som för övrigt gick sönder där nere) kommer också upp, men senare.



Jag & min fina på flygplatsen i Malmö.



Mamma & pappa på flygplatsen!



Fredrik inne på flygplatsen. Lägg märke till skillnaden på frukost!



Första doppet i poolen, inte frivilligt kan jag säga!


Ännu en bild, vattnet var otroligt kallt...



Älskling på Café Latino i hamnen



Lillebror på Café Latino.



På Café Latino. 



Från Café Latino



Sandskulptur vid plazan.



Strandpromenaden i Corralejo.   ♥



Waikikibeach i Corralejo.



Isla de Lobos.



Två glada pojkar på Waikikibeach. "Glada", haha!



Samuel på Slow Boat III, Kinabuffé!



Malin & Ludwig på Slow Boat III.



Mamss, Niklas & Papss på Slow Boat III.



Papss i Poolbaren på Atlantic. Happy Hour är inte fel!



Jag & babe i Poolbaren på Atlantic   ♥   Min artonårsdag!



Älskling & jag igen. På min artonårsdag!



Mamss & Papss, på min artonårsdag!



Storebror & Emelie, på min artonårsdag!



Fredrik hos FuerteTattoo,  tatuerar in tigern han fick av mig i julklapp.



Lite plågsamt?



Början på den. Riktigt snygg !



L-tema på Flicks Lounge Bar ,   Leopard fick det bli! (:



Sista kvällen. Fick till en riktigt bra frisyr, hur nöjd som helst!



Lillebror & mi baby på Flicks, sista kvällen.



Jag & Emelie. Äppelkinder kan man säga, ja  (:



Ludwig klättrar i gatlyktor på vägen hem från krogen.



& Fredrik härmas  (;



På färjan mot Lanzarote.



Färjan mot Lanzarote. En sjösjuk Ludwig & en bakfull Fredrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0