A break is good, especially when it includes shopping

Yes! Idag har jag varit på min första körlektion på körskolan & det gick superduperbra! Jag är riktigt nöjd och imorgon kör vi vidare på nästa, underbart. Jag slutade vid halv ett ungefär, så då tog jag en sväng på stan. Jag är en sådan tjej som verkligen inte kan låta bli att gå förbi en butik utan att gå in och handla något. Men, visst är det helt fantastiskt mycket man vill köpa, så varför inte köpa någonting?
Min lilla promenad i Växjö City slutade såhär;



Väst i fuskpäls - BikBok 499 :-



Benvit cardigan - VILA 299 :-


 
Stövlar i skinnimitation & nitar - DinSko 999 :-



Stövlar i skinnimmitation med fransar, till min mamma - DinSko 499:-


 
Tunika i chiffong, fick den av farmor när jag var där & lunchade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0