Working nine to five'

Inte riktigt kanske, nej - men jobbar gör jag!
Just för tillfället sitter jag och sammanfattar provem från HF 10 och skickar sammanfattningarna till min chef! Ska ringa till papssen min och be honom hjälpa mig med admin-inloggning när jag är klar med de sista proven också så att det blir klart. Det är ganska skönt att jobba, tro det eller ej. När jag har mycket som snurrar i huvudet får jag mycket mer motivation till att göra något annat som inte handlar om själva snurret, och då blir till och med arbete skoj. Inte för att jag är den som klagar över arbete i vanliga fall, men just för tillfället blir det lite extra stimulerande.



"På jobbet" med min iPhone, anteckningsblock, kalender, massor av prov och kaffe.


Workin, workin, workin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0