It's cold around me, the night is young.

Brrrr! Nu är jag tillbaka på det lilla kontoret som varit mitt rum i en vecka nu. Har som sagt haft fyra lektioner idag och mellan där käkade jag lite lunch på Wayne's. Tyvärr måste jag säga att de fick minus av mig idag. Jag beställde en kycklingsallad, men fick istället kycklingtoast. Visst, det fanns sallad till och så, men salladen var den sämsta jag har sett på länge. Tråkigt, tråkigt. Men det gick att äta och smoothien som jag köpte till var helt underbar (med jordgubb/hallonsmak). 
  Körlektionerna har gått jättebra. Bara några småfel på tre timmars körning och det är jag riktigt nöjd över!

Var inne i Växjö City en runda och hittade ett par marinblå chinos på rea, som jag bara inte kunde låta bli att köpa (förlåt älskling!). Man fick en leopardmönstrad sjal på köpet, så där tjänade jag ju lite (!!!). Fick ett par vårskor av farmor också. Jag längtar till våren, jättemycket. Det känns så himla långt bort nu när snön faller och vinden viner. Jag vill ha kortbyxor, en snygg tee, min korta "bomberjacka", sneakers och ray-bans NU! Eller kanske mina nya chinos, en randig tröja och ett par snygga svarta ballerinas. Våren är nog den bästa mode-tiden på året tror jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0