I'm awake, yes I'm awake.

Efter en "kalldusch", massor av återfuktande och kaffe är jag igång. Jag kunde inte sova inatt, hörde en massa konstiga ljud och var uppe i tid och otid. Jag lyckades somna till slut. Disney blev min räddning.
  Nu ska jag göra mig i ordning och vid tolv över nio går bussen till Växjö. Jag har fyra körlektioner idag, effektivt och bra. Ska köpa en ny almnacka till min filofax och en annan sak som inte Fredrik får veta!




Todays look. 


Röd skinnväska från Dreams, fuskpäls från H&M, kort kofta från Dreams, nitklänning från Gina Tricot, halsduk från Gina Tricot och grå mockastövlar från DinSko.



Fick en supersöt termomugg av mamma som hon köpt på Åhlens. Jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0