Godmorgon världen.

Vilken underbar dag?
Jag åker alldeles strax in till Växjö för dubbellektion. Tänkte sitta där och plugga ett tag också och om det finns möjlighet, ta en lektion i eftermiddag också. Det är lika bra att köra på när man kan. Om jag pluggar när jag är på körskolan så får jag mer tid att jobba ikväll också, och det är skönt.
  Jag vill glömma saker, sjunka djupt ner i det jag behöver göra och bara stänga av - just nu. Det behövs ibland. Jag skulle behöva havet, jag vill iväg. Ja, vi har alla dåliga dagar.



Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Hann ju inte säga hejdå till dig innan.. Trodde du skulle åt samma håll som mig. Men.. Ja.. Hejdå då ._. Känns väl lite konstigt att säga det nu, men vill inte vara oartig!



Det var kul att träffa dig förresten, och hoppas verkligen din mormor blir bättre.

2010-02-01 @ 17:03:09
URL: http://fridstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0