Rastlösheten tar över.

Ditt namn? Xandra Pili Matson
Födelseår? 1992
Hur lång är du? Exakta 1.72
Spelar du något instrument? Gitarr !
Har du fått nån kram idag? Nej, det har jag inte.
Dina första tankar när du vaknar? Jävlar alarmhelvete.
Är du hungrig? Nej .
Vart befinner du dig just nu? I mammas och pappas rum.
Biter du på naglarna? Inte längre!
Vad är du bra på? Sång, antar jag. Plugga, och ridning.
Har du några husdjur? Fem hästar och en hund .
Vem är snyggast? Snyggast? Av husdjuren?
Vem vet mest om dig? Jennifer, & Fredrik. 
Vad vill du ha just nu? Mjölk.
Ditt mål i livet?  Just nu, gå ut skolan med superbetyg!
Rädd för? Mörker, flygplan, båtar, lastbilar.. Måste jag räkna upp?
Har du körkort? Om fyra månader!
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Sanna, Sandra .. Dont know!
McDonalds eller Burgerking? McDonalds isf.
Sjunger du? Alltid!
Vad har du för skostorlek? 38-39
Vill du gifta dig? Absolut. Jag vill ha ett riktigt prinsessbröllop.
Kommer du överens med dina föräldrar? Har alltid gjort, de är de bästa som finns.
Din hårfärg? Blond.
Skorna du hade på dig idag? Gummistövlar, har bara varit i stallet.
Grönan eller Liseberg? Liseberg, utan tvekan!
Vad sover du i? Trosor
Kläder du har på dig? Mjukisbyxor, linne & hoodtröja.
Favoritårstid?  Sommar, för värmen. Hösten, för alla snygga kläder!
Favoritmat och dryck? Kyckling! & vin.
Hur svarar du i telefonen hemma? Har ingen hemtelefon.
Hur svarar du i mobilen? "Hallå?"
Sov du ensam inatt? Det var jag & hunden min.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Drack mitt morgonkaffe!
Vad gjorde du för 15 min sedan? Kissade?
Vad var det senaste någon sa till dig? "Jag går in i duschen nu."
Druckit idag? Mjölk, & kaffe.
Vad är det för väder hos dig nu? Soligt!
Godaste glassmaken? Choklad!
Sover du tungt? Jo, det gör jag.
Drömmer du mardrömmar? Inte ofta.
Favoritgodis?  Vet faktiskt inte.
Hur många kuddar sover du med? 2!
Längtar du mest efter just nu? Söndag, & artonårsdagen.
Vad väntar dig om 10 år? Gift, två barn och ett bra jobb.
Saknar du någon nu? Fredrik.
Vill du ha barn? Absolut, jag vill få barn tidigt!
Längtar du till din nästa födelsedag? JA! Arton är något jag ser fram emot.
Är du snäll? Jo, jag är för snäll.
Är du blyg? Ibland.
Är du modig? När jag måste, ja.
Har du använt någon hårprodukt idag? Nepps.
Har du bråkat med någon idag? Nej, det har jag inte.
Vad har du för planer till helgen? Söndag, Fredrik & jag blir sambos!
Är du sugen på något nu? Nej, inte direkt.
En bra film? Ps. I love you
Vem får en kram? Fredrik, mamma, pappa, mormor & morfar, farmor..
Vem får en puss? FREDRIK!
Brukar du läsa horoskop?  Om man läser tidning, ja.

SEX/KÄRLEK
1: Är du singel nu: Lyckligt upptagen !
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta: Jo, det är väl självklart.
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu: Mer än redo.
4. Har du en kk: Nej.
5. Har du kört oskyddat nångång: Det vill du allt veta va?
6. Har du playat någon nångång: Jo, det har jag kanske.
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig: Nej.
8. Har du någon kille på g nu: Jag har min Fredrik, han är allt jag vill ha.
9. Haft sex på fyllan: Inte något jag skriver om här (:
10. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det: Ja .
11. Sparat något från ett gammalt/sista förhållande/förhållandet: Inget jag har kvar nu.
12. Somnat gråtande pga kärleken: Tappat räkningen.
13. Varit på en blind date: Nej.
14. Har din pojkvän/flickvän sårat dig någon gång: Nej, det har han inte.

FAMILJ/BOENDE
1. Är dina föräldrar skilda: Nej, lyckligt gifta i snart arton år.
2. Har du några syskon och isåfall vad: Två bröder.
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa:  Nästan aldrig!
5. Har du eget rum: Jo, men jag flyttar hemifrån imorgon.
6. har du enfärgade tapeter: Yes.
7. Har du gjort iordning ditt rum: Nope. Inte här på Björnö.
8. Har du en tv i ditt rum: Nej !
9. Stor eller liten säng: Björnö, liten. I mitt och Fredriks hus, dubbelsäng.
10. Har du dator på ditt rum: Har bärbar !

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän: Jennifer, hon kommer alltid vara min bästa.
2. Är du ofta med dina vänner: I somras, varje dag. Nu, inte direkt.
4. Bästa minnet med en vän: High Chaparall, 08. Med Jennifer.
5. Vilken är din äldsta vän som du känt längst: Jennifer.
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar: Jadå.
7. Har du bråkat med din bästa vän: Otaligt många gånger.
8. När hade ni olika meningar senast: Kommer inte ihåg det.
9. Hur längesen var det du träffade en av dom som betyder mest: En månad sedan tror jag.

SISTA SOM
1. Du fick en puss av: Fredrik!
2. Sov med dig i samma säng & när: Fredrik!
3. Du delade ett riktigt skratt med: Fredrik.
4. Du gick på bio med: Fredrik.
5. Du höll i handen: Fredrik!
6. Du gick på stan med: Fredrik, om inte Citygross räknas. Då var det Emelie.
7. Du delade en pizza med: Oj, det kommer jag inte ihåg.
8. Du ringde: Fredrik!
9. ringde dig: Fredrik.
10. Skicka ett sms till dig: Jennifer.
11. Du kramade: Lillebror.

ÖVRIGT
1. Har du nånsin haft utegångsförbud: Nej, det har jag inte.
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster: Haha, inte direkt.
3. Längtar du till sommaren igen: Den har ju knappt slutat?
4. Mår du bra när du kollar i spegeln: Nej.
7. Har du gjort något olagligt: Det har nog alla, men inget stort.
8. Vill du så får du gärna berätta vad: That's my secret.
9.Har du några tatueringar/piercingar hål, och vart isåfall: Öronen och naveln. Tatuering på foten och höften.
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu: Nej. Jag hatar aldrig någon.
11. Vem städar oftast ditt rum: Jag.  
12. Favorit plats på jorden: Fuerteventura.
13. Längtar du dit: Alltid.
15. Har du egen dator: Yapp.
16. Hur mår du idag: Jag vet inte!
17. Gillar du din klass; Absolut.
18. Har du mycket pengar just nu: Runt niotusen på kontot kanske.
19. Det värsta du vet: Oj, jag vet inte.
20. Vad vill du jobba med sen: Hälsa & träning, eller på en tidningsredaktion.
21. Kommer du ha förhållande när du går ur skolan: Jag vill ha kvar Fredrik mycket längre än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0