Under tiden jag väntar...

Fredrik är inte klar, så jag tänkte påminna er om att Pili fortfarande är rätt korkad.
Igår när vi satt på planet, högt upp i luften, sitter jag och filosoferar. Fredrik tittar på mig och frågar vad jag tänker på.

Pili - Himlen är så himla högt upp! När man står nere på marken känns det som om att man kan ta en stege och nå himlen, men det kan man ju inte. Vi är inte ens hela vägen upp i himlen nu!
Fredrik - Vi låtsas att du aldrig sa det där, och så berättar vi det inte för någon.

Senare sitter jag ännu en gång och filosoferar.

Pili - Om man sätter vingar på en bil och kör upp i 280 kilometer i timmen, visst kan bilen flyga då?
Fredrik slår sig i ansiktet, vänder sig om och suckar. Inget svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0