Tillbaka till verkligheten!

Pili är tillbaka. Efter två internetlösa underbara semesterveckor i Corralejo befinner jag mig nu i Jönköping hemma hos Fredrik. Vi ska alldeles strax ta bussen bort till A6 och inhandla block, pennor etc inför min skolstart imorgon.
Måste medge att det känns lite pirrigt. De andra i min klass har redan gått tillsammans i två veckor och jag kommer in som en nykomling. Dessutom är jag yngst av alla, som ligger på en ålder mellan 20 och 25 år. Det kommer säkert gå jättebra, men jag är ändå nervös.

Det ska bli roligt att komma igång igen!

Jag är tillbaka i Kalmar ikväll klockan kvart i nio. Kommer lägga upp bilder från resan så fort jag kommit hem och lugnat ner mig litegranna efter de två resdagarna som varit.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Hjärtat ;)

Om du laddar upp allt för hemska eller nakenbilder på mig så får du smisk, du vet att jag inte skojar ;P

2009-09-02 @ 17:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0