Supermysig kväll på Björnö!

Igår efter jobbet körde jag och Fredrik hem till min mamma och pappa på Björnö. Lillebror min fyllde år i fredags och igårkväll var det dags och fira! När vi kom var Emelie, Hampus, Micke, Vicki, farmor, mamma, pappa och Ludde där. Maten stod på bordet, tacos, så vi åt på en gång. Himla gott med tacos är det! Jag älskar det.
Efter maten skulle Ludde öppna paket från syskonen och våra partners. Haha! Vi hade fixat ett skåp, med nyckel. I skåpet hade vi lagt fem kondomer, en uppblåsbar sexdocka, "kåtpiller", stringkalsonger, godiskalsonger, handklovar, ögonbindel m.m. Lite småkul. Ludde bara skrattade sig igenom allt. Farmor var värst dock, hon skrattade och skämtade om sexleksakerna hela tiden. Inget man trodde direkt!

Efter maten spelade vi ett spel, en slags lek som vi alltid gjorde när vi var små. Lite småkul!
Sedan blev det marängtårta med grädde, chokladmousse, godis och kiwi på. Hur god som helst! Det är tur att jag bestämt mig för att låta lördagen vara en liten frossardag. Mums!

Vi sov över på Björnö och körde därifrån i morse vid sju. Nu sitter jag på jobbet igen, väldigt trött men ändå klarvaken. Skulle jag gå och lägga mig nu skulle jag inte klara av att somna om igen. Suck!

Nu ska jag diskret kika på The Hills, säsong fem. Det är inte mycket kunder just för tillfället.
xoxo Pili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0