Studerande av Ekologi.

Jag sitter just för tillfället i skolan och håller på med ett arbete om ekologi. Det är ganska intressant, måste jag säga. Trots att jag nog inte kommer ha någon användning av det i framtiden så är det ganska bra att veta hur näringskedjan, ekosystemet etc fungerar.

Det har varit kemi och svenska hela dagen. Jag gillar det faktum att vi inte har speciella tider och ett specifikt schema under veckorna. Allting sker med flå och fläng. Ingen dag är den andra lik. Dock är det synd att vi inte har mer idrott och träningsinriktning just nu. Det var den största anledningen till att jag över huvud taget började på den här linjen, men jag antar att det kommer igång mer nästa schemaperiod.

Om en kvart är skoldagen över, så jag ska möta upp Fredrik på gymmet nere i Färjestaden. Efter gymmet kommer hela dagen gå åt till städning och plugg. Jag har ett stort arbete att göra till torsdag som jag inte är klar med. Dessutom måste jag fortsätta plugga matte och läsa ut boken i Svenskan. En recension ska skrivas innan fredag och jag har bara läst femtio sidor. Dålig planering av Pili!

Nu ska jag fortsätta vara aktiv den sista kvarten, sedan bär det av mot Malkars.
xoxo Pili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0