Julklappar?

Jag vet, jag är så himla tidig med det där. Dock tycker jag att det är bra att försöka komma på vad man önskar sig i julklapp ganska tidigt. Då har mina julklappsköpare tid att fundera och leta efter något som är bra!
I år önskar jag mig faktiskt bara två saker (väldigt ovanligt). De är ganska dyra, därför håller jag mig till dessa två.

Först och främst vill jag ha en bra, smidig och relativt liten systemkamera. Jag tycker det är så himla roligt att fota och min undervattenskamera är nog en mer fritidskamera än "fotokamera", om ni förstår vad jag menar?
Sen önskar jag mig en riktig hårförlängning, där de smälter in håret med vax, som ser mer äkta ut och det håller längre än bara clips eller ditsydd hårförlängning.

Lite billiga mjuka paket vore kanske inte så fel heller, men får jag dessa två saker så är jag supernöjd!
Och efter julafton måste jag dessutom fundera på vad jag vill ha i artonårspresent. En bröstförstoring kanske? Haha!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0