Idag är hon sjuk.

Jag har åkt på en riktigt rejäl förkylning, näsan rinner och är täppt om vartannat, bihålorna gör skitont, ögonen rinner, jag hostar, jag nyser, jag knarkar halstabletter, jag har ont i kroppen.
Jag har lagt mig i soffan nu och jag tänker fan inte stiga upp på hela dagen (mer än då jag ska värma mer tevatten). Jag har laddat upp här på soffbordet nu, med tekanna, massor av tesmaker, halstabletter och fjärrkontrollerna. Tv:n är min vän idag, katterna är mina gosedjur.

Nu ska jag kika på förlossningskliniken och vänta på att min kamera ska ladda upp. Sedan ska jag lägga in resten av bilderna från Spanien och ladda upp på facebook. So long!
xoxo Pili




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0