I hopp om städat & rent..

..kommer jag hem efter en hel dags kemi/naturkunskap-studerande och en timmes gymmande och möter min kära pojkvän komma rusandes mot dörren och slänga sig om mig. Desperat säger han;
"Älskling, bli inte arg! Var inte arg! Snälla, jag älskar dig!"
Jag skrattar åt honom, förstår att han inte har gjort ett dyft under de sju timmarna han har varit hemma (jo, han hade laddat upp 82 bilder på facebook, lagt in en tvätt och tagit undan tidningar). Huset ser fortfarande ut som ett bombnedslag!

Det är tur att jag tycker så himla mycket om honom, annars hade jag nog flippat ut! Haha!
Så, jag tänkte att medan han är iväg och handlar ska jag ta hand om allt och visa honom hur fort det kan gå om man bara lägger ner tiden.

Med Gavin DeGraw i högtalarna ska det allt bli det renaste huset på hela Öland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0