Har jag blivit en hemmafru?

Nej, det har jag då inte alls. Kanske litegrann, men det är bara för att jag måste. Fredrik har jobbat hela dagen idag, och kom inte hem förrän kvart över åtta. Då hade jag maten klar till honom (jag äter inte middagar längre), jag hade städat, damsugat, torkat golven, tvättat och tänt en eld. Jag måste medge att det låter lite hemmafru-aktit. Men å andra sidan blir det inte gjort om inte jag gör det, och visst blir det himla fint när det är tiptop här hemma.

För övrigt så hade vi två timmar boxning i skolan idag. Slutkörd, men en helt underbar känsla. Efter skolan åkte jag till gymmet, crosstrainern i 30 minuter och styrka ben/rumpa i trettio minuter. Tre timmars träning idag, jag är stolt över mig själv. Efter gymmet åkte jag förbi Köpstaden, köpte en shaker och NaturDiet choklad. Jag går på hård diet nu. Tio kilo minus innan nyårsafton! Då ska min nyårsklänning från 07/08 passa igen (plus alla mina gamla underbara jeans). Det kan bli jobbigt, men jag har tagit mig fan på att jag ska klara det.

Nu sitter jag och Fredrik framför tvn och kikar på FamilyGuy. Jag äter på min blodgrape & Fredrik äter pasta & fiskpinnar som jag lagade till förut. Myspys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0