Färdigpackad & klar!

Det förvånar mig inte om jag har packat mest av alla.
Nu fattas bara en god natts sömn.

Packlistan ser ut såhär;
- Plåster, halstabletter, nässpray, näsdukar, alvedon & försvarets hudsalva (förkylning, yey!)
- Ombyte för kvällen (linne, tights och kofta)
- Regnbyxor (jackan har jag på mig)
- Handduk, tandborste, tandkräm & hudkräm
- Pyjamasbyxor & t-shirt
- Termos, vattenflaska & fika under dagens gång
- Påslakan, örngott & lakan (vi ska sova på vandrarhem)
- iPod & mobil (bara för att)

Jag tror jag har fått med mig sådant som är nödvändigt över en natt, men det skulle verkligen inte, som sagt, förvåna mig om jag har packat med mig mest utav alla. Det är så himla typiskt mig.

Jag tycker det ska bli så himla roligt. Jag har aldrig varit ute och vandrat så förut, inte på riktigt. Jag ser fram emot det och hoppas verkligen inte att min helvetes förkylning ska förstöra det för mig. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0