Efter en supergod köttfärssås..

..ligger jag nu i soffan och väntar på att idol ska börja.
Fredrik lagade mat åt oss idag, en riktigt god köttfärssås och spagetti. Mums! Jag är supermätt och får inte ner en bit till.

Jag var hemma från skolan idag igen. Har varit riktigt dålig de två senaste dagarna och kände att jag behövde en vilodag till. Trots förkylning åkte vi iväg för att köpa grejer inför vandringen imorgon så jag fick trotsa den soffpotatis jag är och åka bort till Köpstaden. Där blev det en ryggsäck, regnställ, termos, vattenflaska, nya strumpor, en kåsa, halstabletter och fika inköpt. Massor med pengar gick, men jag antar att det var till saker jag kommer ha användning för under resten av min studietid på Hälsa & Livskvalité.

Mamma och pappa var förbi en runda också förut, kikade på hur vi bor och så. De åkte hem för en stund sedan och nu har vi som sagt intagit sofforna.

Jag passar på att lägga in lite bilder på huset samtidigt; enjoy!

 


Framsidan.


Uppfarten.


Hallen.


Köket. Älskling lagar mat ♥


Sovrummet.


Vardagsrummet.


Baksidan & altanen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0