Då solen skiner..

..hade jag önskat att Shine var hemma och inte hos sin fodervärd. Solen strålar och himlen är blå, vilket gör mig otroligt sugen på en barbackatur ute i det gröna. Typiskt att han inte är hemma! Suck.
Pride är halt, och Fire rider jag inte på. Caisy är inte min häst. Pft, när man verkligen är sugen på att rida så är han inte här. Dumma!

I vilket fall som helst. Jag har pysslat med mockning, hällt upp foder inför lunch och kvällen, fyllt på vatten, sopat och så vidare. Jag fasade inför detta igår, att jag inte orkade stiga upp så himla tidigt en lördag och hålla på med hårt arbete i stallet, men jag måste ändra min åsikt och säga att jag faktiskt trivdes där ute idag. Jag gick runt och kuckilurade för mig själv, tänkte på huset, skolan och massor med annat som har hänt. Jag ska ner vid tolv igen och luncha hästarna ute i hagen, kanske ta in Pride och pyssla lite. Vi får se!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till, sedan blir det att kika lite på tv innan jag sätter igång med pluggandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0