500 frallor senare...

...är jag tillbaka bakom disk igen. Jag har packat fem frallor i varje påse, så att de inte blir hårda och ofräscha. Nu äter jag lunch i form av en halv fralla och ProViva Jordgubb. Bra lunch! Jag vet inte riktigt om det hinner bli någon middag idag. Fredrik kommer hit och tar över vid två, vid halv tre går min buss och vid kvart över fyra börjar jag jobba på skolan. Där ska jag stanna till klockan ett inatt och stå i cafét. Yey!

Ja, för er som läser och ska ut på Konstnattens öland ikväll tycker jag absolut att ni ska komma förbi Ölands folkhögskola och hälsa på mig i Café KingCobra intill Konstens hus. Där kommer vara invigning av konstens hus, konserter, uppträden av elever och annat. Det kommer säkert bli helfränt!
Vi i Hälsa och på Kärnkursen har bakat 500 cupcakes och muffins som ska säljas under kvällen, och köket gör pumpasoppa med kritonger och nybakat bröd. Jag är inte så säker på hur gott det är med pumpasoppa, aldrig smakat och vet inte om jag vågar det heller. Vi får se! Vad tycker ni?

När jag ändå är igång kör vi på en dagens outfit!


Ljusa jeans - Crocker
Svart tröja - H&M
Svart kofta - H&M
Armband - H&M
Leopardmönstrad sjal - D&D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0