Plugg, plugg, plugg.

Jag gjorde ett väldigt bra val idag.
Trots att jag får ledigt för att resa till Spanien nästa vecka, stannar jag kvar här hemma för att hålla mig på rätt schema i skolan, vara ifatt och inte lämna Fredrik & Katten ensamma i huset. Jag får helt enkelt ta mig tiden att åka tillsammans med familjen och försöka få med mig Fredrik över nyår istället.

När jag kom till skolan i morse visade det sig att vi skulle arbeta individuellt fram till klockan halv ett. HELT sjukt onödigt för mig att ens komma hit. Jag skrev klart det arbetet vi skulle skriva på igår, samt inskickat och rättat.  Detta innebär att jag egentligen hade kunnat få sovmorgon, sitta hemma och plugga och sedan åka till skolan vid halv ett istället. Underbart.

Jag tar tiden på mig att fortsätta skriva på mitt NK-arbete. Dock har jag alla papper och fakta hemma, så jag får sitta och än en gång leta upp allt på internet igen. Jag antar att det får vara värt arbetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0