Pili is back!

Det var ett bra tag sedan jag uppdaterade bloggen nu och tycker att det är dags! Jag befinner mig just för tillfället i skolan. Tillbaka i Sverige efter en veckas underbar semester tillsammans med familjen. Bilder kommer senare.

Dagen har spenderats i träningssalen och i klassrummet. Vi hade ett entimmespass intensiv box i morse. Efter det blev det bara att sätta sig vid datorn och skriva ifatt alla arbeten som jag hamnat efter på sedan resan. Off the grid, alternativ värld och en debattartikel. Allt är klart och nu ligger jag före tidschemat, ingen press längre! Det innebär att jag kan fokusera på träningen (glädjeskutt!!).

I eftermiddag ska jag köra bara kondition. 30 minuters crosstrainer och 20 minuter rodd. Klockan halv fem blir det dans och planering av åttor inför mitt och Elins idrottspass efter lovet. Innan hemfärd ska jag stanna till på Köpstaden och köpa en GI-dietbok på bokhandeln. Super!  (:

Lovar för övrigt att jag kommer uppdatera mycket mer nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0