Lite shopping & god middag.

Efter träningen idag åkte jag och Fredrik iväg till Kalmar. Har shoppat en kappa och lite andra småprylar, bilder kommer nedan! Fredrik köpte också en supersnygg jacka och ett skärp på New Yorker. De har så himla snygga kläder på New Yorker. När shoppingen var klar och allt inhandlat körde vi ut till Björnö, mamss och papss åker till Spanien imorgon så det blev lite middag och ridning. Fredrik red också, så himla kul att han ville. Jag är imponerad, superduktig var han.

Jag fick två bikinis av mamss och papss min också. Dessutom fick jag låna deras lilla minidator till skolarbeten, och deras spikmatta. De är ju för gulliga, mina föräldrar! Kan nämna att det faktiskt var de som betalade min kappa också. ♥

Nu är vi hemma, har krupit ner i soffan igen. Jag har lagt in tre dagars träning på Funbeat och skrivit upp hur dagens kost har sett ut. Ska bli kul att äntligen börja med träningslära och kost i skolan. Det har jag verkligen sett fram emot.




Leopardmönstrad halsduk - Gina Tricot
Röd kappa - H&M


Hårfärg -H&M
Puder - MaxFactor


Plånbok i skinn med nitar - New Yorker


Bikini från mamss - Panos Emporio


Bikini från mamss - Panos emporio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0