En äkta söndag! ♥

Så himla mysigt är det med söndagar. Det är den dagen man verkligen inte behöver göra någonting, och jag älskar det. Jag och Fredrik har bara varit hemma och legat i soffan hela dagen! Vi steg inte upp förrän kvart över ett, sedan åt vi frukost i form utav en supergod Köttfärssås á la F Murray. Efter det har hela dagen spenderats i soffan (efter disk och lite undanplock). Jag kokade bär och så åt vi det tillsammans med vaniljglass till Hål i väggen, & nu ska vi se på Parlamentet.

Imorgon blir det skola igen, samt packning. På tisdag blir det skola och plugg, och på kvällen runt klockan åtta går tåget mot Köpenhamn. Jag åker till Fuerteventura, där mina föräldrar och min lillebror befinner sig just nu. Där ska jag vara i en vecka, helt underbart att komma ifrån hösten ett tag. Dock kommer jag sakna mitt hjärta otroligt mycket. Speciellt nu när vi har spenderat mer än tre månader tillsammans dag och natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0