Dåligt med uppdatering!

Jag befinner mig ute på Björnö, i mina föräldrars hus. Har hand om hästarna hela veckan och har varit här sen i tisdags. Tycker det är mysigt att komma tillbaka till stallgörat igen, jag älskar det. Ridning och pyssel hela förmiddagen.

Idag städade jag dessutom sadelkammaren och möblerade om. Nu ser det ut som ett riktigt hästkontor, westernstuk så det smäller om det. Mamma och pappa kommer bli jättenöjda, det är något som är säkert! Jag tycker om att göra de glada, speciellt när de är iväg så länge som nu.

Imorgon ska Bumbi tävla sitt första lopp på evigheter, tillsammans med Malin. Åker dit vid ett och ska coacha dem igenom allt, underbart. Han tycker det är så himla roligt att springa och han behöver sina sista år på banan för att må bra. Hoppas att allt går riktigt bra! ♣

Nu blir det tv !
Tjing ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0