Att man kan älska varje sekund..

Det finns nog inget bättre än kvällarna hemma i huset. Det finns nog inget bättre än att krypa ner i soffan iklädd myskläder tillsammans med Fredrik. Tända ljus, brasan brinner för fullt och teven glöder. Det är någonting jag ser fram emot varenda dag. Den lilla tiden vi spenderar tillsammans, kanske med skurna frukter och någon god dricka. Kanske med en påse chips och dip, eller popcorn. Bara vara, inte säga någonting. Bara känna värmen.

Kvällen ser ut så ikväll. Hål i väggen, Parlamentet och sedan Kommisarien och havet. Söndagar är dessutom otroligt bra! Massor med bra på teve och en lugn laddning inför kommande veckan.

Inflyttningsfesten igår var otroligt lyckad. Jag hade så himla roligt och att dessutom Sandra kom med sin pojkvän från Växjö gjorde mig riktigt glad. Jag har saknat henne.

Nu ska jag poppa lite popcorn och skära upp en blodgrape, Kommisarien och havet på g!
xoxo Pili


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0