Veckoplanering;

Skola/Arbete - Det blir som vanligt skola på folkhögskolan mellan åtta och halv tre imorgon och på fredag går jag åtta till tolv. Vi gör inte mycket så finns inte något direkt att plugga till. Jag ska även skriva två arbeten och plugga till Terapeutisk Basmedicin. Har tenta i februari, så det är inte så lång tid kvar. Har dessutom jobbet för SFKM som ska bli klart så fort som möjligt! På lördag ska jag åka till Björnö och börja träna SMS!

Kärlek/Relationer - Hade velat spendera mer tid med Fredrik men tiden räcker inte riktigt till just nu. Jag sitter mest inne vid mitt skrivbord och jobbar/pluggar medan han gör annat. Så, jag har tänkt att jag ska ägna hela fredagkväll tillsammans med honom, utan avbrott med jobb eller pluggande.

Träning/Hälsa - Jag har varit dålig med träningen på senaste så det ska upptas igen, trots att jag egentligen inte riktigt hinner. Jag behöver träningen, jag blir glad efter jag har tränat. Imorgon efter skolan har jag jazzdans. Dieten går också riktigt bra. Jag äter ca 500 kcal om dagen i form utav en sallad och fyra dietshakes! Kan nog nå min målvikt innan nyår trots allt.

Övrigt - Imorgonkväll åker jag tillsammans med några tjejer från klassen och tittar på smygpremiären av New Moon klockan 24.00 inne i Kalmar. Ska bli supermysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0