Stall, bio & jobb!

Igår tog jag bussen ut till Björnö för att fixa och trixa lite med nya russet SMS! Jag passade på att hjälpa till lite på mammas och pappas utbildning samtidigt. När SMS äntligen blev ledig tog jag ut henne i ridhuset och kikade lite på hur hon skötte sig i longering och andra småpryttlar. Det är mycket att jobba med, vi kommer få börja om från början med henne.

Fredrik kom till Björnö vid fyra och väntade där medan jag duschade och fixade mig i ordning. Vi skulle på bio och se 2012. Och jäklar, den var så himla sorglig och så himla spännande. Jag satt på helspänn hela filmen och några tårar föll. Jag som redan varit nervös över det där med att jorden ska gå under och grejer blev bara mer och mer nervös. Hujedamej!

Direkt efter bion körde Fredrik mig till Eringsboda i Blekinge. Jag skulle jobba som karaokevärd för Partykompaniet på Eringsboda Brunn. De hade en företagsfest där och det var rätt mycket folk. Dock var det bara åtta sånger som sjöngs och dessa sjöngs av samma personer hela tiden, tråkigt nog. Jag blev trött rätt snabbt. Vid kvart i fyra var jag hemma igen och slängde mig i sängen där Fredrik sov som ett litet barn. Jag älskar sängen! ♥




I väntan på bussen.



SMS i hagen!


Hästarna busar! Åååh, så mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0