Snart är det första advent!

Jag har precis plockat upp lite julprydnader och ner med andra prydnader. Jag har till och med satt i foton på mig och Fredrik i mina ramar, som varit tomma sen jag köpte dem för ett år sedan!
Vi var på Rusta och handlade förut, en julgran, julgransbelysning, julkulor och annat skoj. Fredrik är inte så mycket för julen (inte som jag), men jag sa till honom att han skulle få bestämma någonting som skulle hänga i granen. Han tog tillfället i akt och köpte två stycken "glaskulor" i form utav ett ölglas med guldigt glitter som öl och en kortlek med tärningar. Det är så typiskt honom, haha! Det kan nog bli rätt tufft med något som sticker ut i min Disneygran i alla fall.
Imorgon kommer Fredrik ta med sig en låda med adventsljusstakar, adventsstjärnor och tomtar från mamma och pappa, så att jag kan pynta och städa i ordning innan flickorna kommer till mig imorgon.

Vi ska iväg och fira morfar min på lördag, så jag hinner inte pynta då. Det blir mysigt med all julstämning nu, det lyser verkligen upp i det gråa vintermörkret. Dock känns det inte som om att det är vinter, riktigt. Det är 10 plus på morgonen och ingen snö än. Jag önskar mig en vit jul i år, vilket säkerligen inte kommer gå i uppfyllelse, tyvärr.

Nu ska jag jobba ett tag innan "Mammas pojkar" börjar.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0