Pili i radio!

Jag och Fredrik satt och lyssnade på P4 i bilen på väg hem från Björnö förut. Det var ett program som heter Karlavagnen som pågick, och man fick ringa in för att prata om precis vad man ville. Jag tyckte det vore kul att ringa in, så jag ringde sex gånger tills jag kom fram till växeln. Hon frågade lite om vad jag ville prata om och sedan sa hon att de skulle ringa upp om jag skulle få vara med i programmet.

När vi kommit hem satt jag och lyssnade, och bara väntade på att telefonen skulle ringa. Haha, patetiskt Pili!
I vilket fall som helst så ringde de verkligen, och jag fick prata med Lisa Tilling som är programledare. Jag valde att berätta om hur jag och Fredrik träffades.

Det lät på henne som att hon tyckte att vi var helt sjuka i huvudet, som åkte till Spanien efter så kort tid och sedan dessutom flyttade ihop. Haha! Och sedan när jag lyssnade på mig själv på internet kände jag hur dumt det lät. För mig och Fredrik är det naturligt, men i andras öron låter det som att vi hade allt för bråttom. Men nej, jag älskar Fredrik. Han är den bästa för mig och gör mig lycklig.

Vill ni lyssna finns hela programmet inspelat på deras hemsida, på länken Karlavagnen! Superroligt! :')




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0