No you can't read of my pokerface'

Jag har himla mycket att tänka på den här vintern/våren. Jag måste sätta igång och seriöst plugga på den terapeutiska basmedicinen. I februari har jag slutprov och det måste klaras så att jag kan börja på Massageterapeut-utbildningen i mars, detta för att jag ska få ihop tillräckligt med utbildning för att öppna mitt hälsoföretag 2011! Jag får hem SMS som ska tränas inför nästa tävlingssäsong, dessutom ska planeringen inför poolbaren sättas igång och jag ska gå alkoholkursen för att få vara chef i baren nästa sommar. Jag ska också fixa studierna på Hälsa, vara en bra flickvän, träna på gymmet, jazzdans OCH gå ner i vikt innan nyår. Dessutom fyller jag arton i januari, och två utomlandsresor ska göras innan mars nästa år. Bland annat Paris! Målet är även att få projektet Fuerteventura Animalrescue att gå igenom så att jag och Fredrik kan åka till Corralejo efter nästa sommar och jobba på räddningscentret i några månader.

Jag tycker det här är SKITKUL!
No stress, det här är livet. Jag tycker om att ha mycket på gång och vara i farten hela tiden. Jag tycker det är super att människor inte hänger med i mitt liv och i mina svängar. Det tyder bara på att jag är ambitiös och duktig, haha! Ja, duktig är jag faktiskt. Tro det eller ej.

Den blonda "bitchen" gör som hon vill och når sina mål på egen hand, oavsett vad folk säger. SÅ DET SÅ!


Pili goes businesswoman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0