Måndagkväll!

Jag och Fredrik har ätit amerikanska pannkakor med bär och valnötter. Supergott måste jag säga. Jag är en bra kock, haha! Efter maten blev det jobb för mig. Jag har fått i uppgift av SFKM att lägga in 1898 stycken företagskontakter i deras system, vilket lär ta mig en del timmar. Dock får jag 150 kronor i timmen, och jag har precis lagt in 40 stycken på tre timmar. Det lär bli några kronor så i slutet av månaden har jag gott om pengar, vilket jag älskar! Kommer sitta med det här i skolan eftersom att jag är klar med det arbetet vi ska jobba med hela veckan nu. Lika bra att använda tiden till något nyttigt istället för att bara sitta och göra ingenting.

Nu blir det läggdags för mig. Ska upp klockan fem imorgon så att jag hinner duscha innan jag måste gå till bussen vid halv sju! Nattiruffs allihopa ♥




Mina amerikanska pannkakor med bär och valnötter. ♥


Zamba sover i soffan.


Katten inne i vardagsrummet.
(Fredrik är för övrigt fotografen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0