Jag har fått ett jobb!

Det är första gången jag någonsin blivit uppringd och jobbet inte har varit genom min familj! Annars har jag alltid jobbat för mina föräldrars företag och jag har trivts med det jättebra.

Här om dagen skickade jag ett CV till Backup Event AB och ansökte till ett endags-jobb inne i Kalmar. Själva uppgiften är att dela ut Metro's studenttidning och vi kommer befinna oss runt universitetsområden! Camilla från Backup Event ringde precis upp mig där jag fick svara på lite frågor om mig själv och min personlighet. En lite kul grej hon frågade i slutet på intervjun var;
"Om du får jobbet kommer du ha på dig en grön keps och en grön jacka. Stör det dig?"
Garv. Självklart inte, får jag jobbet så kan jag ha på mig vad som helst, om det så vore en korvdräkt!
Hon sa dessutom att om jag lyckades dela ut bra med tidningar finns det stor chans till att jag får fler eventjobb. Jag verkade tydligen lovande! Hoho!

Så, den 25 november mellan klockan 08.00-12.00 kommer jag stå i gröna kläder utanför Universiteten i Kalmar och dela ut tidningar. Missa inte det gottfolk!



Jag skulle nog allt passa i grönt! 


Pili gillar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du ska dela ut metro och hon sa gröna kläder och grön keps. tror du då verkligen att det kommer stå backup event på den? =)

2009-11-12 @ 22:36:02
Postat av: Pili

förmodligen kommer det stå metro, men det kom jag på efteråt och orkade inte göra om bilden! (:

2009-11-13 @ 08:13:17
URL: http://pili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0