Ibland är man smart..

Jaha, ännu en otursgrej? Jag hoppade av tre, TRE (!!!!), hela busshållsplatser innan jag ens skulle av och fick gå typ en kilometer för att komma till den busshållsplats jag skulle av vid. Hujedamej. Jag börjar fundera på om det bara handlar om klantighet och inte otur.

Jag sitter i alla fall på träffpunkten i Färjestaden och väntar på nästa buss som jag ska med innan jag kommer till cykeln min. Det är så himla mörkt, och jag hatar mörker. Så, jag kopplade upp mig på nätet för att lugna mig själv. Ibland är man allt smart.

När jag kommer hem tänker jag ta en tupplur innan lektionen i terapeutisk basmedicin börjar vid åtta. Jag är så himla trött, men har samtidigt så mycket att göra. Jag har egentligen ingen tid i världen att ta en tupplur, men ibland måste man. Jag tänkte sitta en eller två timmar med SFKM efter lektionen också, dessutom måste jag skriva om mitt arbete som ska vara inlämnat imorgon. Suck. Det låter som att det blir en sen kväll för mig ikväll.

Nu ska jag på bussen. Lots of kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0