I need every breath

Idag har jag suttit och lyssnat på skitföreläsning om amerikansk mat som vi ska laga imorgon. Elvismacka (fettstekt toastbröd med jordnötssmör, mosad banan och bacon? USCH!) till frukost, cupcakes till fika, amerikanska pannkakor (med lönnsirap, socker och bär) till lunch, hemmagjord BBQ-sås med kyckling och potatismos till middag och limecheesecake till efterrätt. Vi ska bara äta imorgon. Eller ja, DE ska bara äta imorgon. Jag tänker inte äta. Bara Elvismackan har 770 kalorier och det är MER än halva mitt dagsintag av kalorier. Usch, fy och blä. Jag tar med mig en sallad.

Efter en och en halv timmes dans med Elin blev det lite middag och nu åker vi vidare till Björnö för att mocka och släppa in hästarna. Mamma och pappa kommer hem imorgon, underbart. ♥



Jag & Svenske utanför Solliden, våren 07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0