Goodmorning sunshine '

Eller ska vi säga molniga himmel och duggregn?
Hösten är verkligen här nu. Det finns inga löv på träden, gräset är inte grönt och solen gömmer sig bakom täta fuktiga moln. Man blir nästan lite deprimerad när man cyklar till bussen på morgonen och inte blir det bättre av att bussen pyser förbi precis när man kommer upp till vägen. Morgonen började inte bra. Jag fick ställa cykeln vid busshållsplatsen och gå hem igen! Jag hann sätta mig i soffan och ta en kopp te innan Fredrik skjutsade mig till skolan. 

Vi startade dagen med meditation idag. Alex hade sin lektion och det var världens bästa hittills måste jag säga. Det var skönt att slappna av lite, så skönt att jag somnade (!!!!). Nu när man tagit det lugnt och samlat tankarna kan man ta nya tag och fortsätta jobba. Eftersom att jag är klar med arbetet som ska vara inlämnat imorgon passar jag på att fortsätta med jobbet för SFKM så att det blir klart i tid. Jag har bara gjort runt 80 kontakter så jag har 1809 stycken kvar. 

Jag har laddat upp med te, musik, min almnacka ligger framme och datorn är uppe. Så, idag blir det jobb för hela slanten.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0