Godkväll i stugan!

Har haft en riktig träningsdag idag. Jag har ju börjat cykla till bussen, så det är tre kilometer cykling till Träffpunkten och tre kilometer hem. På morgonen hade jag och Elin danslektion tillsammans med klassen och nu på eftermiddagen blev det en timme på gymmet tillsammans med Fredrik. Vi har dessutom haft Sofia hela dagen och haft näringslära och kostlektioner. Nu börjar det likna något, istället för en massa feta Elvimackor!

Nu sitter jag i soffan, färdig och klar! Ikväll blir det utgång på Kalmars krogar tillsammans med klassen och några från Kärnkursen. Det kommer bli så himla roligt! Jag tar med mig kameran och tar massor av kort, supermys!




Kommentarer
Postat av: Hmm..

Jag har uppgifter om att du inte alls cyklade hem, utan att du blev hämtad av din pojkvän!

2009-11-05 @ 13:37:47
URL: http://bullshit.com
Postat av: Pili

sant så sant. men i vanliga fall cyklar jag tre kilometer hem också ;D

2009-11-05 @ 14:07:33
URL: http://pili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0