God förmiddag!

Jag befinner mig just nu inne på kontoret i Poolbaren. Fredrik har i uppdrag att städa ur resten från baren, och jag ska fortsätta med mitt SFKM-arbete samt plugga lite terapeutisk basmedicin.

Det har varit en fartfylld morgon (förbannad morgon). Katten vår hade bajsat på golvet i gästrummet istället för i kattlådan och Fredrik var vansinnig. Kort stubin antar jag, eller bara dåligt morgonhumör. Haha! Det är lite småkul när han springer runt och svär för sig själv faktiskt, hoho.

Jag försökte ringa till "Ayurveda-huset" i Luleå förut också, men de öppnar inte sin telefon förrän klockan ett, så jag får försöka komma ihåg att ringa igen. Ska ringa till BackUp Event också, och lägga anställningsavtalet på lådan. Imorgon ska jag ju jobba för dem och dela ut Metros tidningar. Så, jag har lite att tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0