En mysig runda på stan.

Skolan är inget att tala om. Jag har haft så tråkigt idag att jag glömt bort vad vi gjorde, så vi hoppar över den punkten.

Vid tre tog jag i alla fall bussen in till stan för att göra en synundersökning inför körkortet. Jag skulle egentligen mött upp Sannan min och tagit en fika med henne, men hon mådde inte så bra så vi hoppade över det till en annan gång. Istället följde Anna med mig in, så vi promenerade en runda och tittade i butiker. Jag köpte nytt puder, ett svart nagellack och en ny anteckningsbok till TBM som jag behövde. Dessutom köpte jag en julklapp till pappa! ♥ Jag tyckte allt att jag var lite fiffig med den faktiskt, han kommer nog att bli glad.

Ingen tid för bloggande egentligen. Jag har satt mig ner i pyjamasbyxor, hoodtröja och en kopp te i högsta hugg för att fortsätta jobba med SFKM så att det blir klart. Jag har många timmar framför mig!
Ciao ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0