En låång dag..

Har suttit och gjort ett arbete i skolan från klockan åtta till klockan halv tre med några få pauser. Min dator totalt dog när jag satt och finfifflade på det klara arbetet och när jag väl fått igång den igen var allt borta. Detta innebar att jag var tvungen att skriva om arbetet, NIO SIDOR! Suck, ibland har man otur.

När jag kom hem satte jag igång att diska på en gång, sedan lagade jag mat och nu har jag suttit i två timmar med SFKM's system och lagt in företagsuppgifter. Det känns bra att man tjänar 300 kronor på den tiden.

Jag och Fredrik ska alldeles strax iväg till gymmet, sedan blir det hem och fortsätta jobba ett tag till. Jag har gjort 60 stycken företagskontakter än så länge. Det är bara 1838 stycken kvar! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0