Dålig uppdatering.

Jag vet inte riktigt vad jag har gjort i helgen egentligen, som gjort att jag inte hunnit blogga. I lördags var jag hemma hos mormor och morfar. Morfar fyllde 70 år och hela släkten hade samlats för att fira honom. Han fick en Jaguarklocka (morfar har en Jaguar, och är väldigt försiktig med denna. Det är hans ögonsten.) och en massa chokladkakor, då han älskar choklad. De flesta av mina kusiner, mostrar och morbröder var där. Supermysigt! Det bjöds på god mat, frukt och pepparkakor.
I söndags var jag och mamsen på Hansa City och handlade lite. Mamma skulle köpa lite prylar innan de åkte till Spanien (de åkte i morse) och så köpte hon lite kläder på rean till mig! Gulle mamma! På kvällen vid sextiden kom lite folk från klassen. Vi bakade pepparkakor, gjorde pepparkakshus, tittade på fotbollen och spelade Wii. Själv förstår jag inte riktigt glädjen i att se på fotboll, men vad gör man inte för andra? Haha!

Nu sitter jag i skolan. Helst av allt vill jag bara åka hem och sova, men jag vill inte riskera studie och inackorderingsbidraget. Hujedamej!
I eftermiddag blir det till Björnö och fixa lite med hästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0