Ännu en typisk söndag..

Sitter i soffan i pyjamasbyxor och hoodie. Det är varmt i huset, lampan är släckt och teven är på! På bordet står det ett glas färskpressad blodapelsinjuice och ut ur duschen kommer min vackraste pojkvän iförd bara handduk! Kan det bli bättre? Vi åt tacos och tittade på "He's the girl" förut. Bra film tycker jag, Fredrik höll inte med.

Fredriks familj var här på fika förut idag. Vi bjöd på rulltårta, kanelbullar, citronmuffins, kaffe och cocacola! De hade med sig en present också, sen inflyttningspresent. En superdupersöt snurrbräda med hjärtformade skålar. De hade tyckt att den skulle passa mig perfekt, att det var min stil. Haha! Det är lite roligt att de tänkte på mig när presenten var till både mig och Fredrik! Men, Fredrik tyckte om den också. Eftersom att vi är sådana tacos-freak så passade det superbra in här hemma. Den matchade till våra fina tallrikar vi fått av mamma, pappa och farmor också.

Nu blir det film och myspys, sedan sova. Imorgon ska jag för första gången cykla till bussen i kylan. Vi får se hur det går.





Visst var den supersöt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0